Budowanie i zarządzanie relacjami wewnątrz organizacji i poza nią

Budowanie i zarządzanie relacjami wewnątrz organizacji i poza nią

Formularz kontaktowy

Cel szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji międzyludzkiej i budowania relacji.
  • Zwiększenie świadomości i kontroli nad tym, jak się komunikować.
  • Zdobycie wiedzy z zakresu możliwości budowania relacji z trudnym partnerem oraz umiejętności wywierania wpływu.
  • Zdobycie wiedzy z zakresu stosowania skutecznych strategii  i metod ułatwiających budowanie dobrych relacji z ludźmi.

Zakres merytoryczny:

  • Znaczenie komunikacji dla budowania satysfakcjonujących relacji z klientem wewnętrznym: komunikacja niewerbalna, mowa ciała, odczytywanie potrzeb.
  • Skuteczna argumentacja, sterowanie rozmową, poszukiwanie rozwiązań.
  • Określenie poziomu osobistych umiejętności: samoocena, źródła energii i auto-motywacji.
  • Pozytywne myślenie, kontrola własnych stanów emocjonalnych.
  • Identyfikacja najczęściej spotykanych postaw i reakcji: analiza mocnych i słabych stron osobowości rozmówcy oraz ocena podatności na manipulacje. Oddziaływanie perswazyjne, analiza zachowań niewerbalnych.
  • Trudny partner: sytuacje konfliktowe, techniki odpierania zarzutów, socjotechnika, manipulacja. Metody diagnozowania kłamstw.
  • Wywieranie wpływu: reguły i narzędzia wywierania wpływu.
  • Skuteczne przekonywanie: skuteczne oddziaływanie na rozmówcę.
  • Argumentacja racjonalna i emocjonalna. Somatyczna konstrukcja komunikatu.
  • Metody redukcji stresu oraz indukcji pewności siebie. Relaksacja i budowanie dystansu. Praca z przekonaniami  na bazie technik poznawczo – behawioralnych.

Czas trwania: 2 dni

Metodologia:

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową i zawiera: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, analizy przypadków, symulacje, mini wykłady połączone z dyskusją, testy i kwestionariusze auto diagnostyczne oraz technikę „burzy mózgów”.

Podczas warsztatu stosujemy narzędzie PPR („Personal Progress Roadmap”, które pozwala na monitorowanie wdrożenia wiedzy w praktyce zawodowej).

 

 

Skontaktuj się z nami