Audyty specjalistyczne

Audyty specjalistyczne

Celem przeprowadzanych przez nas audytów jest usprawnienie organizacji.

Wspólnie z grupą ekspertów z różnych dziedzin biznesu (np. zakupy, łańcuch dostaw, sprzedaż, obsługa klienta, produkcja) realizujemy projekty w całym kraju.

Wynikiem audytu jest raport podsumowujący stan obecny, stan pożądany oraz przedstawiający propozycję usprawnień. Raport składa się z:

  • analizy danych

  • identyfikacji luk rozwojowych

  • identyfikacji potencjału

  • rekomendacji działań

Korzyści dla klientów:

  • całościowa, niezależna ocena wybranej części funkcjonowania organizacji
  • identyfikacja niezgodności i krytycznych punktów w funkcjonowaniu wybranego obszaru
  • audyt jest punktem wyjścia do procesu doskonalenia organizacji, która by zachować konkurencyjną pozycję musi się rozwijać i doskonalić oraz unikać błędów i kosztownych reklamacji

W ramach rekomendowanych działań oferujemy możliwość zorganizowania sesji warsztatowych mających na celu transfer wiedzy. Nasi eksperci wspierają merytorycznie Państwa zespół we wdrożeniu stosownych zmian.

Przykłady realizacji:

Audyt Personalny i Procesowy. Wspieramy firmy, które chcą zrozumieć mocne i słabe strony organizacji i posiadanych zasobów personalnych oraz skutecznie wprowadzać niezbędne zmiany.

Audyt organizacyjny w zakresie m.in.:

  • Efektywności procesu zarządzania kadrami.
  • Efektywności procesu i metod rozwoju kompetencji.
  • Stylu zarządzania i skuteczności przywództwa.
  • Efektywności współpracy wewnętrznej w procesach (pomiędzy obszarami).
  • Wybranych aspektów kultury organizacyjnej – w kontekście jej funkcji wspierającej dla realizacji strategii.
  • Innych, w zależności od potrzeb.

Opracowanie raportu z rekomendacjami zmian niezbędnych z punktu widzenia doskonalenia funkcji HR jako kluczowej dla wsparcia realizacji strategii rozwoju firmy.

Badanie zaangażowania. Pomaga organizacjom, które chcą budować zespoły pro aktywnie uczestniczące w realizacji jej celów biznesowych i strategii oraz zwiększać zwrot z inwestycji w rozwój personelu.

  • Ustalenie celów i zakresu badania.
  • Przygtowanie ankiety on-line wysyłanej do pracowników działu lub wszystkich w firmie.
  • Autorskie pytania opisujące newralgiczne obszary mające wpływ na zaangażowanie pracowników.
  • Pytania dobrane do potrzeb firmy.
  • Wsparcie komunikacji badania zaangażowania.
  • Analiza wyników ankiety, raport z rekomendacjami oraz prezentacja.
  • Pogłębienie wyników badania
  • Wywiady grupowe – grupy focusowe z przedstawicielami poszczególnych obszarów.
  • Wywiady indywidualne.
  • Pogłębiona analiza wyników oraz raport z rekomendacjami oraz prezentacja.
  • Wsparcie we wdrożeniu rekomendowanych działań.